Pamcsi blog

Pamcsi blog

Dobozoljunk!

2015. július 26. - Hutyi

Nah, persze nem úgy, mint Örkény Tóték című remekművében… :) Hanem okosan, vagy ötletesen…

Az, aki viszonylag sokat költözik, költözött - mondjuk mert albérletből-albérletre jár -, az tudja, hogy a pakolás mindig sok macerával jár.

Valójában évekkel ezelőtt ez adta az ihletet, de volt némi előzménye is.

Korábbról volt egy faládikám, ami szerintem már vagy 20 éve velem van. Amolyan kupifogó, de tényleg! Az épp nem polcra való cuccokat, papírokat, fotóalbumokat mindig belesúvasztottam. Manapság kábeleket őriz, de épp néhány napja gondolkodtam rajta, hogy egy kicsit átrendezem a motyókat, hogy jobban ki tudjam használni.

cam00549.jpg

Visszatérve a dobozokra… Évekkel ezelőtt, amikor elköltöztem a szülői házból már rájöttem, hogy a költözés mindig nagy szívás (pardon a kifejezésért). Valójában nem is a hurcolkodás a problémás, hanem az összepakolás. Majd a kipakolás.

Mivel volt néhány nem hagyományos papundekli dobozom is, hanem egészen kis csinoskák, rádöbbentem, hogy nem is kell kipakolnom az újdonsült lakhelyemen. Hely nem is nagyon lett volna a kacatoknak, így a dobozokban hagytam a cuccokat. Kerestem nekik néhány megfelelő helyet és kiderült, nemhogy rosszul mutat, de még öltözteti is a szobát.

Azóta némileg szofisztikáltam a dobozolást, hiszen beszereztem néhány tényleg kellemes megjelenésű darabot is, amelyeket polcokra is tehetek, vagy épp a gardróbszekrény tetejére is pakolhatok.

cam00547.jpg

 

Persze azért azt is figyelembe kell venni, hogy ezekből a tárolókból se legyen domináns mennyiség, mert akkor épp nem rendezettséget fogunk velük sugallni, hanem zsúfoltságot.

A kezdetek óta amúgy már többször is költöztem, költöztünk, és bizony bevállt ez a fajta “kacattárolási” módszer, hiszen nem kellett minden alkalommal a legutólsó kis bigyót is el, majd kicsomagolni.

Határozottan praktikus megoldásnak tűnt más esetben is, mint például lakásfestés esetén. Legutóbbi bevetésünkkor is egy csomó időt sikerült így megspórolnunk a pakolással, takarítgatással.

Összegezve: a dobozok nem feltétlenül lustáknak való, hanem például azoknak, akiknek sok a motyójuk, kevés a tárolóhelyük, és mondjuk sokat költözködnek. Egyszerre praktikus, ápol és eltakar, ráadásul, ha megfelelő darabokat szerzünk be, még a lakásunkat is otthonosabbá teheti. 

Kell ennél több?

A bejegyzés trackback címe:

https://pamcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr387655262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása